Saturday, July 16, 2011

Alhamdulillah dan Terima Kasih MJ.

Assalamulaikum.
Fisrt of all nak marah kat Encik Poslaju tu sebab dia dengan sesuka hatinya tak tekan loceng rumah saya. Padahal saya berada di rumah semalam. Kejam! Keluar dari rumah nampak ini tertempek kat dinding umah.

Ada nama saya oke. Dengan bangganya tarik notis tu buh dalam beg sebab nak balik putrajaya time tu. Eh maaf, senyum sorang-sorang dalam lif. Mana taknya, first time join contest dapat hadiah. HAHA. Jakun jap.

Tadi abang ipar p keja. Notis tu pun dia tak bawak. Tapi boleh ambik je barang. Sebab abang ipar keja kat pos. HAHA.

Lalu saya belek-belek bungkusan tu. Oh! baru teringat. MJ dah poskan hadiah tu. Saya ada join Contest Riview Blog Fix Computer Problems yang di anjurkan oleh MJ. Saya menang hadiah misteri. Alhamdulillah saya terpilih.

Ini yang saya dapat. USB drive 4GB. Terima kasih bebanyak MJ. 

Jum berkunjung ke blog MJ. Blog MJ adalah blog berkaitan dengan IT. Banyak info dan tips yang boleh dapat kat sana. Dan yang bestnya MJ ada banyak hadiah nak di beri kepada semua. Hanya perlu komen, untuk menjadi pengomen bertuah setiap bulan dan setiap tahun jugak. Hadiah yang sangat berbaloi-baloi.

Tekan SINI untuk ke blog MJ.

Thanks for reading.

7 comments:

biela bell said...

tahniah yer ieda ^_^

aimanayie said...

tahniah!! :)

ieda CUMA said...

tq Cik Bell n Arif Aiman .:)

Anonymous said...

wow... bertuah ye! congrats ida.. ^^

Far8 budak baik said...

peh pehhh tahniahhh
weeehhhh
hahaha

ieda CUMA said...

@ She's Gee
first time bertuah.. ngeee~ tq ya gee..=)

ieda CUMA said...

@Far8 budak baik
makasih yoooooo!

Awak click, ieda click balik oke?