Tuesday, July 12, 2011

Buat sampah jap.

Assalamualaikum.

Bersih kotor bersih kotor. Naik serabut pala otak. Naik ijau bijik mata. Naik lenguh kaki tangan aku baca menatang ni. Padan lah dengan muka aku kan sebab aku dengan rela hati nak baca. Yooooo! Isu panas ni. Apa-apa pon saya menyeru kepada semua untuk daftar mengundi. Pertahankan hak masing-masing. Kalau semua dok p conteng-conteng kat blog tapi apa pun tarak. Bole p delete balik ye entry anda sekalian. Sekian untuk itu.


Isnin
Kelas dengan Chef Amir. Oke, Chef hensem.
Pergi keja kat KLCC.
Balik pukul sebelas malam. Penat nak meninggal kau tahu.


Semalam
Bangun seawal yang mungkin.
Pergi kerja lagi pukul tujuh pagi balik sebelas malam. Cuba kira berapa jam. Oke, sekali lagi rasa macam nak meninggal.
Balik dan terus meninggal seketika tanpa hiraukan keadaan sekeliling.


Hari ni.
Bangun pukul sepuloh. Terpaling awal antara semua. Wah!
Tak tentu arah.
P mandi dan siap. Tatau arah tuju pun.
Telefon semua orang suruh siap nak p makan. Oke, aku lapaq sebenaqnya. HAHA.
Nak p kolej jumpa lec jap. Ko, tak perlu tau sebab apa. HAHA.
Tunggu kawan lembab gila nak siap. mekap ke gamaknya.
Japgi nak balik baca buku sampai muntah. Jangan kacau aku!


Esok
Exam Hospitality Accounting. Nah! nak buat muka konfiden untuk jawab. Nerves nak meninggal kau tahu. Tak ketahuan hala dah ni. Sapa rasa pro tu mai la ajaq sat. Bantuan anda sangat di perlukan. Terima kasih.


Last but not least, saya rindu anak buah saya.
Dia sedang cuba untuk teman saya baca buku.


p/s: (ber p/s bagai, lempang nak?) Doakan saya ya.
Incik BF: Awak buat rileks ja kalau awak tak di layan dengan baik. HAHA. Padan muka!


Thanks for reading.

2 comments:

hyemynameisrasyid said...

wooh.,BERSIH rupanya blog ni.,ptt la ajak semak2 kan.,hehe
btw.,gudluck for ur exam esok~

-Alahai~ jemput la ye^^

rohiza razali said...

nk luah perasaan guna saluran yg betol..OK!..anyway i nk saman coz gmbar ank i disebar sewenang-wenangnya..(gamak bleh gitu)..hahaha

Awak click, ieda click balik oke?