Saturday, January 1, 2011

Sisa 2010.

Assalamualaikum.

heh! bosan da haih duk umah sorang-sorang. ouh! tu motif sebenarnya. just nak bagi tau saya sangat berani duk rumah sorang-sorang. auta banyak! berani hapenye. bukak TV kuat-kuat. pasang lagu kat laptop kuat-kuat. so, tak da la takut sangat. kawan-kawan yang lain semua keluar celebrate new year. mak call tadi. macam ni beliau cakap.

mak: Assalamualaikum. buat apa? tidoq dah ka?

ieda: waalaikumusalam. tak buat apa aih. tidoq pa awai-awai mak? *sangat biadap,org tnya dia, dia p tnya balik.

mak: mana nak tau kot-kot tidoq dah. yang lain buat apa? *weh! mak aq tnya korg. ha, tudia.

ieda: yang lain p celebrate nu year la mak. tinggai cek sorang-sorang ja ni.*dgn bgganya. buat mcm brani.

mak: awat tak ikot?*hah? ekot? perli la kot.

ieda: tak mau aih. takot ngantok satgi. *pdahal siang da tido.

mak: brani ka dok sorang-sorang? kunci pintu. tutup tingkap. orang tekan loceng jangan bukak pintu. baca apa-apa doa. blablabala... *pesanan penaja oke?

ieda: oke-oke.

hah! lebih kurang macam tu la citanya. tawu tak tujuan sebenar my mummy? sebenarnya itulah taktik yang di gunakan untuk mengesan saya keluar celebrate new year ke tak. paham? *sila angguk kepala. dari kecik sampai sekarang tak pernah pulak saya keluar celebrate new year. paling best sambut new year kat hostel masa form berapa tah. *tak ingat sebab lebih semut dalam makanan. sambut reramai buat solat hajat segala. memang paling best la yang tu. nak yang macam tu lagi bole?

pastu nak tunjuk sisa-sisa 2010 kat college. jum-jum!

ni bukan kolej aw.

tunggu nak meeting MPP

tunggu jugak! saya ajak beliau menggedik oke.


pas meeting dating pulak! with khairul kuh. ya2, dia india tapi saya suka panggil dia khairul oke.

bukan lah dating ya. ni buat keja cekolah lah. saya sekumpulan dengan dia. weeewiiit!

betul tak aku buat ni?

ni khairil pulak. dia kena duk sorang-sorang sebab tak dak sebab. sekumpulan jugak.

credit to kamil. nikon katenye. haaaihhh.. layan jela weh,janji dia amik pic kita.

credit to kamil again.

notamentor: weh mungek thinesh and vijay,aku tamau buat keja cekolah tu aih. haha.. biaq semua kena ketuk ketampi guling-guling.  *haha,taw pon takut. da buat dah haih!




No comments:

Awak click, ieda click balik oke?