Friday, February 25, 2011

Sedih DAN Gembira.

Assalamualaikum.
hye semua. Hari ni hari last budak batch 1 rumah saya kat sini. Dah abis blajaq da. Then kami ada la buat majlis sikit. Sangat best dan jugak sedih. Mula-mula buat keja sama-sama, happy ja. Then last-last semua nangis time nak berpisah tuh. Tak sangka dah 2tahun lebih kami bersama. Banyak kenangan suka dan duka kami lalui bersama. Kenangan yang tak mungkin saya lupakan. Kalian terbaik. Punya pulun p qeyau sampai mata pon bengkak habeh. Update sikit ja. esok cita detail sebab gambaq tak masuk laptop lagi. Mata tak berapa nak bole angkat dah haih. Kononnya buat keja teruk lah kan. Bukti? nah amik nih..

bajet macam ala-ala Chef la konon. Bwekkkk! muntah teroih. Sedang saya menaip ni saya terasa tangan saya sakit. Rupa-rupanya sedikit terluka disitu. Bila masa pulak p luka tak tau. Sakit wey! Buat terok namanya oke.. HAHA. Esok sambung cita. Sekarang mau layan FB pulak. Adesss.. Babai. 

No comments:

Awak click, ieda click balik oke?