Wednesday, February 23, 2011

Nasib badan.

Assalamualaikum.
hye semua orang di dunia.. huh! bajet macam semua orang akan baca. semalam tidoq dalam pukoi 4.30pagi. Malamkah? salah! itu pagi. Maksudnya saya nak cakap yang saya tidur hampir lewat pagi. Sebabnya saya balik lambat dan asssignment saya belum siap! hari ni kena hantar. ouh! buat keja last minit kan? padan muka hang! Buat sampai siap segala. Tidoq! memang lah assignment yang ala kadar ja kan. Saya kena buat resume guna HTML. Memang la resume macam ujan belantara wei. Nasib jela. Ni kira redha jela nak dapat berapa marks. Sebelum tidoq mesej incik sat, pastu hp pon punggai celah mana tah terus p lena. 

Pagi-pagi buta incik hentam p telepon pulak. Gila malas nak jawab tapi buat-buat macam tak malas. HAHA.. takot kena reject sebab mangkit tidoq lambat. Tapi yang pastinya saya da lupa pa yang saya cakap ngan incik tadi. Merepek apa tah. Padan muka! sapa suh bantai p telepon pagi-pagi buta. Pastu lena balik sampai pukoi 10! kelas pukoi 11. baguih kan? Mangkit pulak jalan pelan-pelan, mata tak bukak pastu pala p kena pintu. Memang bedengung teroih. Terus mata bukak besaq-besaq. 

muka toya troih.

Hari ni pakai baju kurung p class. Tudung pun pakai hat sarung ja. Gila malas nak jalan. Memang penat tahap gaban. Hari ni nak hantaq assignment yang buat semalam. Sebelum hantaq tuh nak bukak la dulu tengok elok ka dak. Haihhh! assignment tu bantai p ilang pulak. eh, bukan ilang. Folder ada tapi tak boleh bukak. Adoi, bikin gua panas ja. Camna nak buat nih. Miss!!!!! saya jerit kuat-kuat lam class. Miss tanya knp? lalu saya pun jawab. Resume tak boleh bukak. Dia senyum dan dia cakap hantar dulu. Kalau saya bukak tak boleh jugak kamu buat lain. HAH! buat lain? Miss tolong buat boleh? HAHAHA. Mati la wei, padan muka hang! sapa suh buat keja last minit. Sekarang saya tengah redha sambil doa-doa resume cabuk saya tuh boleh bukak. 


p/s utk Miss Jun: Miss jampi-jampi la dulu sebelom bukak tuh taw. 
p/s utk pembaca: Hangpa toksah dok diam ja. P doa resume saya tu bole bukak.


notakaki: hangpa semua tak payah nak tiru perangai saya ni taw. Lecturer bagi assignment terus buat, tak payah p punggai dalam file.


saya nak kena p tidoq sebab saya sangat mengantok.. Babai.

1 comment:

Jasmin Ibrahim said...

ahahahaha....sabaq ida sabaq......mybe dia sj kot xmau mnunjuk sgt...nnti bila miss tu bkk,msti bleh punya la..

Awak click, ieda click balik oke?