Monday, February 14, 2011

I LOVE YOU! (143)

Assalamulaikum.

follower saya hari ni 143! tak lah ramai sangat. Tapi nak cakap kat sini macam bertepatan la pulak dengan hari ni iaitu Hari Maulidur Rasul. hari yang saya anggap macam hari kekasih.So, I LOVE YOU. Bagi menzahirkan kasih sayang serta sanjungan kita terhadap baginda S.A.W adalah dengan mengingati baginda dan menyambut maulidur rasul. 

saya ada buat award khas untuk follower saya yg ke 143. Cik Fiza Yezza. sudi-sudi la amik ya Fiza.


biasa ja. amik taw! sebagai penghargaan untuk kamu sebab follow blog saya pada hari bersejarah ni.



3 comments:

Jasmin Ibrahim said...

mau jgk!!!!!!!! huhuhu

ieda CUMA said...

nak jugak eh? nk award ape heh? mai nk bg..

Jasmin Ibrahim said...

ahahaah....xtau gak....sj ja kata....hehe

Awak click, ieda click balik oke?