Wednesday, March 2, 2011

Industrial Training?

Assalamualaikum.
holaaa bebeh! Apa khabar orang kampung heh? Harap-harap sihat la no. Hari ni saya nak mengumumkan bahawa ini adalah hari kusut bagi semua pelajar DHM batch 1 dan 2. Sebabnya la kan, nak kena p cari tempat nak buat practikal sendiri. Bagi masa sehari. Gila stress weh. Mana nak p tau nak p practikal kat mana. Habeh semua Hotel and resort seluruh Malaysia kami hentam p call. Macam-macam jawapan. Macam-macam bahasa kami guna. Sampaikan lidah semua tergeliat suda. Muka masing-masing mau tension ja.

Navin and Vijay di tugaskan untuk call hotel terlibat. Muka bengang je.

alahai kesiannya..

hah? dapat ke?

call lagi..! search lagi..! 
tup tap tup tap.. Malas nak pikir. Ayah, mak, kakak, adik, tokwan, laki, bini, menantu saya semua menyeru supaya saya berpractikal di Putrajaya. So, semua pilihan adalah Putrajaya. Mau tak mau kena mau jugak! paham! errrrrr~ baur-baur membangkang. Redha jela.

Putrajaya Mariott Hotel, Shang Ri La Putrajaya, Hotel Pullman Putrajaya Lake Resort. Redha~

siap buat jampi serapah lagi wey.

tak cukup kerusi dia bantai p duk bawah lantai. baguih! sopan.

tenang~

pasrah ja dak dua orang nih.

notakaki: gud luck all. Doakan kita semua dapat tempat yang terbaik. InsyaAllah.



No comments:

Awak click, ieda click balik oke?