Friday, December 23, 2011

Gathering at Kuala Lumpur Convention Centre

Assalamualaikum.
Ini cerita lama yang perlu di uar uarkan. Saya pergi gathering kat KLCC. Yang sebelum ni terlepas sebab saya buat buat macam sibuk dengan tugas. Padahal tak, saya balik kampung masa tu. Ini tak penting. Tinggal ini.


Cerita sebenar.


Gathering 19 haribulan hari tuh. Saya pergi naik bas. Bas ya kawan kawan. Nampak tak sedikit semangat yang saya tonjolkan kat situ. Tapi bukan sorang sorang. Kalau sorang mungkin semangat tu ilang ghaib. Saya dengan Feza, Leen, Syaza. Sampai Pasar Seni kutip Thines kat sana. Pastu gerak KLCC. 


Kami sampai lambat sebab bajet onar. Lepas register terus masuk hall. Orang semua tengok kami. Padahal TAK! Saya kecewa.


Oke, cari tempat kosong yang strategik. Jangan harap strategik sangat la. Datang pun lambat. Saya marah diri sendiri. Sedih. Kadang kadang saya boleh tacing dengan diri sendiri. Ish, senyum senyum. 


Pastu duduk kat sebijik meja yang kosong dan tak strategik. Tapi dekat dengan Chef cina. Oke, dia cakap tak faham. Sebelah sini pulak bangla steward. Dia cakap pun tak paham. Tak aci. 


Pastu kami buat onar. 
Saya makan ini

dan ini sahaja. SAHAJA. paham?


yang ni Leen.

yang ni pun Leen. Kami pulun. Lapaq.

SAHABAT.

Gamba blur blur pun nak bubuh. Taram suma.

Nah. Tak saket sangat mata. Tada kaler kaler. Muah. Lebiu.


hah! Ni la bangla sebelah meja saya. Dia dapat TV tahu? Nak sangat ambik la. Nak jugak sebenarnya.

AWESOME kot! suka yang ni seribu kali.

Nah nah. Lawa pic ni. 

Nah! Lakonan semata mata. Bajet cerita HINDUSTAN.

Ini pun berlakon. Kamen Rider kata Kamil. 

Comel Linda pakai shawl. Suka suka.

Oke, cukup. Gambaq pun tak belambak. So,rasanya dah semak kot cerita ni dengan gambaq. Seronok dapat jumpa kawan kawan. Lepas ni kalau kawin bawak bawak jemput lah. Saya balik Penang dan mungkin susah kita nak jumpa macam ni lagi. Jadikan ini sebagai kenangan terindah untuk kita.

Sayang hangpa semua. ^_______^

Thanks for reading.

Awak click, ieda click balik oke?