Saturday, November 12, 2011

Indahnya hari ini.

Assalamualaikum.
Hye kawan. 
Tadi saya kerja. Tapi salah set jam. Bangun pukul empat dan terus mandi. Kerja pukul tujuh. Memalukan. 

Dekat tempat keja ada dalam lima orang cakap saya gemok. Sentap. Tapi saya senyum. Tanda setuju. Yang saya hairan. Sejak bila kelima-lima orang tu usha saya. Sampai sekarang saya rasa macam saya artis. Geli.

Balik rumah saya duduk tepi tingkap. Tengok luar. Saya nampak kapal terbang sedang bersuka ria. Tiba tiba saya teringat Keluang Man. Tawu cerita tu? Angguk jela. Cuba nyanyikan lagu keluang man tu dengan nada mendayu dayu ja. Serius layan. Cuba la cuba. Menarik.

Tadi pegi pasar malam. Ada katak lompat naik atas seluar. Ish, bertuah. Saya kira katak tu tawu saya tak suka dia. Lagi mau manja manja. Berambus kau! Saya marah dalam hati. Tak sanggup nak luahkan kepada beliau. Takot beliau kecewa.

Apa lagi yang indah hari ni?

Oh ya. saya mengatuk. k bye!

No comments:

Awak click, ieda click balik oke?