Wednesday, June 15, 2011

Serious teringin weh!

Assalamualaikum.
Terima kasih kepada saya sendiri sebab tersalah set alarm. Lalu saya terbagun awal hari ni ya. Harap-harap lepas ni banyak-banyak kali lagi la saya tersalah set. Oh! indahnya pagi. Last saya bagun pagi buta camni sebulan lepas kot itu pun sebab nak p himpunan sejuta belia. Kalo tak jangan harap eden nak bagun weh.

Bangun terus terduduk dan memikirkan apa perlu di lakukan di saat semua orang best dok tidoq. Nampak lappy yang tersadai kat lantai sebab semalam online tinggal cmtu ja terus tidoq. Sangat tidak bertauliah.

Lalu saya mengOnlinekan diri. Facebooking. Uh! bosan tahap kuasa dua. Semua orang tak reti-reti nak bangun lagi. Nak bertwitter tobat saya buta twitter. Tak reti kejadah apa pun dalam tu. Myspace lagi bosan tahap dewa 19. YM tak menarik perhatian. 

Sambil-sambil tu saya pun godek-godek pic dalam lappy ni. Terjumpa si adik YM saya. Adik Ym pon ada. kalau nak di campurkan kesemua adik memang juta lemon lah. Saya paggil adik ni adik YM sebab kenal dengan dia kat YM. Saya suka cara adik ni sebab dia memang ada ciri-ciri seorang adik. 

Sopan ja kalau chat dengan dia. Dan yang paling penting! Dia suka share lagu-lagu nasyid dengan saya. Lagu Muhasabah Cinta antara yang adik ni suggest. Paling saya suka!

cuba dengar, sangat best sampaikan saya dan kawan-kawan serumah menghafal lagu ni.

Saya kenal dia dari dia habis SPM sampai la sekarang dia berada di Egypt Mesir. Selalu dia chat mintak doakan dia dapat belajar di sana. Alhamdulillah, akhirnya tercapai jugak cita-cita kamu dik. 

Bestnya dia kat sana. Saya jelous! Saja nak bagi saya jelous lalu dia hantar berjuta lemon gambar dia. 

Ni la budaknya. Hampeh muka pun tak nampak. HAHA.

lupa la benda pa ni. =__=

kemain lagis!

Sweet je mudak-mudak pompuan nuh.

Serious saya rasa macam teringin pulak nak p sana. Ada sapa-sapa nak p ka? Nak tumpang. HAHA. Hang ingat nak p kedai beli gula kat mak hang ka Ieda? Jangan ada yang komen camni taw.

p/s: Dah ada p/s bagai, lempang nak? Adik! maaf guna pic kamu. Simpan dalam lappy ni pun buat besawang ja. Gud Luck and take care. 

Thanks for reading.


4 comments:

Anonymous said...

ingtkan adek pmpuan, ekekekeee ;p

ieda CUMA said...

@loveville
HAHAHA.. adik pompuan pon ada.. =)

Anonymous said...

hehe. umoq bpa adik laki ni? kui3 ;D

adik ym :p said...

wahhhh..baru jumpe..haha..approve la facebook .. (mesti da lupe name saye.. -_____- )

Awak click, ieda click balik oke?