Thursday, June 16, 2011

Kalian buat saya rasa dekat dengan adik-adik saya.

Assalamualaikum.


Hye kesayangan. Bercerita tentang adik-adik lagi. Sumpah adik saya memang banyak milion lemon. Tak tersenarai kalau sembang sumpah sampai subuh tak habis. 

Tadi kebetulan terjumpa kanak-kanak ni kat kedai makan terus p join sekali. Best borak dengan budak-budak ni sebab rasa diri ni sepuluh tahun lebih muda dari usia. They're like my little brother yang dekat rumah tu. Sembang mau gelak 24 jam. Boleh putus semua urat kalau silap gelak.

Sifat semuanya yang bajet macho membuatkan saya bangga ada adik-adik macam ni. Wah! Berani tampil menegakkan keadilan. Bagus! 100 markah penuh untuk kalian. 

Buktinya 


    

Korang nampak tak permainan ni? Betapa bajetnya mereka. HAHA. Gambar pertama tanpa description. Gambar kedua beserta description. Yes! mereka kacak.

Dan semuanya bercita-cita tinggi 18 tingkat.
errr~ style uh!

Dan juga kalau bab-bab buat muka tak snonoh serah kat depa la.

reject troih.

Oke, saya malas nak taip panjang-panjang. Penat tahap tak boleh di maafkan da ni.

Notabuatkalian: Acap,Sidi,Hafiz,Bob,Opie,Dikman,Wawa,Amirul dan sapa tah lagi dua orang tak ingat nama. Gud luck oke. Terima kasih sebab tolong jadi adik akak kat sini.

Thanks for reading.

No comments:

Awak click, ieda click balik oke?