Monday, May 16, 2011

Selamat Ulang Tahun Kelahiran Adik Dan Ayah.

Assalamualaikum.
Hye, di kesempatan ini saya nak ucapkan selamat hari lahir buat adik yang numbor 5 tu lahir pada 15/5,ayah 16/5, dan adik yang kecik sekali 19/5. Hampa kaut habeh bulan 5 kat hampa no. Di kejauhan ini (bajet macam luar negara) saya mendoakan agar kalian panjang umur dan di murahkan rezeki.


Untuk ayah (Razali Bin Ariffin),

Selamat hari lahir ayah! Memandangkan hari lahir ayah sama dengan hari guru maka saya dengan sendirinya iktirafkan ayah juga seorang guru bagi saya. Semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki, InsyaAllah. Terima Kasih atas segala jasa dan pengorbanan ayah selama ini. Ayah adalah ayah yang terbaik buat kami. Semoga sentiasa menjadi yang terbaik bagi kami anak-anak,isteri dan juga terbaik bagiNYA. InsyaAllah.



Untuk Atan (Mohd Nur Ameen),

Selamat hari lahir, semoga di panjangkan umur dan di murahkan rezeki. Semoga sihat-sihat selalu. Jangan pernah jatuh dengan segala ujian yang Allah berikan. Ingat! Allah akan menguji mengikut kemampuan kita untuk mengharunginya. Kamu adalah yang mampu hadapi ujian Allah itu. Jangan mudah jatuh. Jangan cepat mengalah dan mengaduh. Harungi semua itu dengan tabah. Senjata yang paling bermakna bagi kita umat islam adalah doa. Banyakkan berdoa dan dekatkan diri kepadaNya. InsyaAllah kamu akan sihat seperti biasa. Masih ada sinar dan harapan bagi insan yang tabah dan sabar dalam mengharungi cabaran dan dugaan hidup. Ingat!



Untuk adik (Mohd Ikmal Hakimi)

Yeah! He is my lil bro yang paling cute! Dik, Selamat hari lahir. Adik taw ka hari lahir tu apa? HAHA. Mai kak nak habaq, hari lahir tu maksudnya hari adik di lahirkan ke dunia ni, iaitu pada 19/5/2003. Lebih kurang 9 bulan 10 hari camtu mak kandungkan adik. Lama kan? so, lepas ni rajin-rajin la dengaq cakap mak. Masa tu adik keluaq kat dunia kecik lagi. Ala-ala baby gitu. Mak yang jaga adik. Pastu senang-senang adik tak mau dengaq cakap mak. Sekeh baru tau. Apa pun kak nak ucapkan selamat hari lahir, semoga panjang umur dan di murahkan rezeki, semoga berjaya dalam pelajaran. Kak bangga tengok adik dah pandai baca. Teruskan usaha. 

SAYANG KALIAN SEMUA!

Thanks for reading.


10 comments:

Siti Aziz said...

selamat semuanya...amin ^_^V

Senorita said...

waw,, bestnyee.. sekali sambut bday ramai2.. hehehehehe..

ieda CUMA said...

@Siti Aziz
Amin.. makaseh.. ;)

ieda CUMA said...

@Senorita
mmg best tp ieda xde kt umah taun nie...!! errrr...:p

Jasmin Ibrahim said...

errr adik ieda single g ka???? hahahaa.......*gatai ckit ja*....heheehehe

ieda CUMA said...

@Jasmin Ibrahim
adik hat mana? hehehe
dua2 single... =)

Jasmin Ibrahim said...

hakhakhak....xmau yg kecik tu......sorg g tu la.....heheheheeh

ieda CUMA said...

single la.. =)
nak ka?

Jasmin Ibrahim said...

hakhakhak......bleh gak...hahaha.....dh nm pun adik ieda,msti la adik kmi gak...hehe

ieda CUMA said...

@Jasmin Ibrahim
add la fb dia.. ameen razali.. =_=

Awak click, ieda click balik oke?