Saturday, May 21, 2011

Saya budak sekolah. Sapa jeles sila terjun longkang!

Assalamualaikum.


Bagi sesapa yang tak percaya tu sila-sila la buat-buat macam percaya yang saya budak sekolah. HAHA. Rasa macam ada yang boleh mati mengejut dengan entry kali ni. Maafkan saya. Uh! Saya sangat la pelik dengan budak-budak sekolah yang menambah saya di FACEBOOK. 


Add friend pastu tegur kat chat. Oke I treat them as my little brother and my little sister. Tapi yang peliknya. Saya punya la berKAKAK bagai dia tetap berSAYA AWAK. 

Eh! saya yang tersalah tengok umur dia ka eh? oh tidak, saya betul sebenarnya. Saya tetap akan bahasakan diri kakak sebab saya ni jenis yang sedaq diri ini agak tua. Lagi satu kalau di panggil kakak rasa macam saya gila matang tahap gaban, teeeeeet, padahal tak. Sekian.

Tapi yang saya peliknya bukan sorang yang kata saya budak sekolah. Tapi berjuta lemon orang yang kata camtu. hahaktui! Sumpah hang perasan. Sat hangpa tengok ni.


Dik, akak form 1. Caya tak? HAHA. Sampai mati pun dia tak percaya. Muka style boleh menikah dah dia kata budak sekolah. Haish. Tolong ajaq sat macam mana nak jadi matang nih. Tak reti kot.

Ni lagi satu, saja suruh dia teka umur berapa. Harapan troih la kan. 

Nah ambik seketoi dia bagi tingkatan 3, tingkatan 4. Kalau tingkatan 6 oke la jugak. Hangit aih. 

Yang paling saya pelik sekali di dunia. Kenapa mereka anggap saya sebegitu muda? Ish! sumpah pelik. Tolong ajar saya untuk tidak lagi menjadi budak sekolah. Please!


notacinta: Saya sayang awak Khairol Hafizzi. Ini terjadi tiba-tiba kerana dia dah hampir sepuluh kali call saya time saya tengah buat entry ni. 

Thanks for reading.

6 comments:

aBANgZAI said...

Susah nak agak skang ni sebb kebanyakkan teens dah macam matured suma...tambahan pula ramai gadis2 genit cam member aku..Umor tua setahun dari aku tapi kecik mengalahkan budak skolah rendah..comey!!!

Anonymous said...

hai KAKAK.. :P

ieda CUMA said...

@Zainurin Zin aka BanZai
HAHA.. Ieda siap besaq lg Banzai oi.. kwn Ieda pon ada hat kecik gu2.. comey gila..

ieda CUMA said...

@ loveville
Hai sayang.. =)

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. dak sekolah tatahan tu. :P

ieda CUMA said...

@ fRaMe+LenSeS
tuh r pasainya.. =)

Awak click, ieda click balik oke?