Friday, May 27, 2011

Kadang-kadang rasa bahagia tu ada sebenarnya.

Assalamualaikum.
Hye semua kesayangan saya. Kalau bole nak update seawal pagi tapi terbangun selewat pagi pulak. So, ini adalah entry selewat pagi oke. Dengan hati yang berbunga-bunga macam dalam cerita winter sonata tuh saya update blog nih. Time baca entry kali ni pastikan anda membayangkan ada bunga-bunga jatuh di sekeliling anda oke. Itu perlu bagi menrealitikan fantasi. Oke, saya merepek.

Straight to the point

Semalam saya dating dengan Incik saya oke. Itu ja nak habaq. K bye. HAHAHA. Saya sedang mintak sepak. Sila beratur untuk sepak saya secara bergilir-gilir.


Kebelakangan ni saya sangat teramat rindu Incik. Cuma boleh p ketuk pintu bilik kawan then story mory kisah duka saya yang jauh dengan Incik. Semalam Incik call dan saya memaksa dia datang ke KL. Dengan nada paling kejam teramat! Namun dengan selamba Incik cakap "Oke, awk siap saya datang". 

Terkelu seketika. Penang ke Kuala Lumpur? Awak nak datang sesenang itu?.. tuuuut....tuuuuutt...teeeeeettt... mesej Incik. Saya benci awak sebab awak gila! Huh! lega dapat cakap orang gila.


Ringggggg! Incik call. "Cepat siap, saya da nak sampai" . Errrrr~ "Wei gila!". teeeetttt! Letak hp. Then Incik call lagi. "Rumah awak kat mana?" malas nak layan orang gila. Rupa-rupanya Incik memang on the way datang sungguh! Ini serius oke. Lalu saya p bersiap ala kadar. Sambil senyum-senyum bajet comel.

Kami ke Putrajaya teman kawan Incik settlekan kerja. Tinggal dia disana dan kami bermenggedik! Jalan-jalan, makan-makan. Sungguh saya tak percaya di saat saya sangat rindukan dia. Dia ada disisi. Oke, saya jiwang. Maaf.

Disamping itu saya sempat berkenalan dengan kawan kepada kawan Incik iaitu Abg Ciko. Terima kasih untuk Abg Ciko. Rugi tak dapat jumpa Kak Nisa. Dan terima kasih juga untuk Shah sebab sudi bawak kami jalan-jalan. Saya orang paling bahagia ok.

Nah! sorang-sorang muka tak mandi.

notacinta: Terima kasih awak. Love you more!

Thanks for reading.

6 comments:

Jasmin Ibrahim said...

wahhhhhhhh hepy nya dia....jeles2....hehe.....tp mmg gila la dia....hahaha

ieda CUMA said...

@Jasmin Ibrahim
HAHAHA.. terharu...

Jasmin Ibrahim said...

jap2....dia tinggi atau ieda yg rndh ek????????? ka saja2 buat rndh????????? hehe

ieda CUMA said...

@Jasmin Ibrahim
hahaha.. dia tggi sikit ja dr ieda.. tu p pnjat mnatang pa tah jd tggi.. ieda pon x prasan dia tggi beno.. hahahaha..

Anonymous said...

love u too sis. ekekee :D

ieda CUMA said...

@ loveville
love u 3!

Awak click, ieda click balik oke?