Tuesday, May 17, 2011

Cukup 44 kali boleh gedabak aku weh!

Assalamualaikum.
Hye dearest readers and followers. Nak mintak tolong boleh? HAHA. Muka tak malu tiba-tiba nak mintak tolong kat orang. Oke, tolong tampar muka saya laju-laju sat. HAHA. 

Oke, ni senyum tak ikhlas ngerti enggak?

- Bapak tembam kau!-
Aku ke bapak aku yang tembam ni. Cer hang cakap betul-betul sebelum aku tampaq hang laju-laju.

- Ieda macam da berisi la-
Jap-jap! Terus terang boleh? Hang nak cakap aku gemuk kan? 

- Ieda balik kampung buat pe je? Macam lain sikit-
Ni sorang lagi. Lain tang mana? Habaq mai. Tobat nak kata aku gemuk. kan?

- Nampak ieda macam bahagia je-
Celah mana la hang boleh p nampak aku bahagia ni? Pandai hang tilik noh. Hang habaq mai sat bila tarikh aku nak mati?

- Sihat nampak kau Cik Ieda-
Sihat? Agak la. Pandai hang teka noh. 


 So, doakan saya tak berisi atau tembam atau dalam kata biadapnya GEMUK! Bukan nak kurus kering macam kerengga kurang kasih sayang tu. Cukup sekadar saya yang macam dulu tu. Berat badan naik mendadak *tak leh tulis sini. Tak tau pasai pa. Bole bagi tips-tips nak kurus tak.. HAHA.

notahatilimpaparu: Uh! saya bukan seorang pemarah. Saya tak garang. Jangan takut dengan saya okeh. Dalam hati ada taman la der.

Thanks for reading.

10 comments:

Jasmin Ibrahim said...

Bapak tembam kau IEDA...!!!!!!!!!!!!! hakhakhak...i like....hehe..tang mn nmpk tembam nya xtau la...comey ja...

rosmanizan said...

saya akan mendoakan supaya....cik ieda akan.....sentiasa...tembam...berisi.....bahagia.....sihat.....nmpk kau cik ieda.....macam lain ckit.....huhuhu

ieda CUMA said...

@Jasmin Ibrahim
hahaha... depa dengki.. tp mmg berat naik pon.. =(

ieda CUMA said...

@rosmanizan
amboi dia.. dok mai tmbah no.. tggu sat.. sorg2 cek sekeh..

mikro_kokus said...

Tembam ka...??? macam ok ja.....huuuu~

ieda CUMA said...

@mikro_kokus
oke eh? HAHAHA.. like2... tembam dr dulu..

Siti Aziz said...

tembam i2 cute...ha3

Ati Masrif said...

salam,

ini bahasa orang muda2 lani ye...

ieda CUMA said...

@Siti Aziz
harap2 camtu la.. =)

ieda CUMA said...

@Ati Masrif
agaknya la.. hehe..=)

Awak click, ieda click balik oke?