Wednesday, March 9, 2011

Saya dan Feza.

Assalamualaikum.
hye semua. Moga dalam keadaan sihat hendak Nya. wah! macam tulis surat kan? *angguk la wey!. Cik tuan punya nama sila berbangga sebab nama anda tertera di atas sana. Sp Feza? Tengok ni.

ni Feza nama dia. Saya kenal dia sejak tingkatan 1. Kami dua sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Seri Nibong. best sekolah tu. memang rindu gila la. Oleh kerana rumah macam jauh ja dengan sekolah saya duk hostel. Sama la dengan Cik Feza. Tolak tambah darab bahagi saya dan Feza dah kenal dalam 9 tahun camtu la. Sampai sekarang saya masih belajar di tempat yang sama dengan dia. 
yup! Kolej MASA. tah macam mana rasa cam nak bersama lagi la kot sebab tu pilih tempat belajaq sama-sama. Selama kenal Cik Feza ramai yang cakap kami kembar. Kembarkah? sikit punya gedabak perbezaan. HAHA. Mungkin sebab da lama bersama sebab tu terperasan macam kembar. Padahal Cik Feza nih amatlah cun dari saya. *qeyau Feza wey!
kan? HAHA.. Tiba-tiba,apa yang kan wei? Tah. merepek! Saya dan dia suka bergambar. Tapi tak bule lak nak tempek suma gambar tu kat sini. Semak la pulak. 
kami jugak suka pakai baju sama! HAHA. Tengok ni.

kami jugak berkongsi BF yang sama. caya tak? tadaaaa...

HAHA. Boyfren itu kawan lelaki oke. *Mati la kita kena sepak wei..

malas nak cita lebih sal Cik Feza nih sebab nanti dia nangis terharu. HAHA. Kalau terharu kan dia akan buat ini.
dia akan kiss saya and saya pulak
errrrr~ tanak la wey. HAHA.
sangat suka merepek. kesimpulannya saya nak cakap kat sini bahawasanya saya bosan duk umah tataw nak buat apa! HAHA. so, elok lah kiranya saya merapu meraban di belog saya ini. Oleh itu sapa yang agak-agak nak berkenalan dengan kawan saya ini boleh la p ngorat dia kat SINI. P la ngorat kalau dapat. Kalau dapat jangan lupa belanja saya oke. WAJIB!

Sekian Terima Kasih. 

notakaki: Maaf kepada pihak yang terlibat! Cik Feza, saya promote anda nih. Sila lah belanja saya.


1 comment:

fRaMe+LenSeS said...

muka dekat nak sama sekali imbas.. ;) mesti rapat sgt ni kan. ;)

Awak click, ieda click balik oke?