Monday, March 28, 2011

Mencari Ketenangan

Assalamualaikum.

Hello all my dearest! Nak buat pengumuman lagi dan lagi. Wah! saya bikin ini belog macam tempat buat pengumuman je kan. HEHE. Tak de pengumuman penting pon yang saya nak buat. Juz nak cakap yang saya nak balik Putrajaya malam ni. So, sapa-sapa yang ade area putrajaya jum detink! HAHA. Study break seminggu.

 Dah plan tak nak balik Penang dan Putrajaya juga. Memandangkan ada masalah yang saya hadapi dengan tak pikir langsung terus saya cakap kat kakak yang saya nak balik Putrajaya. Saya malas nak jadi tunggul kayu dalam rumah. Sembang macam saya tak dak kat dalam rumah je kan. HAHA. Buta! Balik Putrajaya lagi bagus ada cinta hati saya, Ajim! Anak buahku. HUHU. 24 jam bercakap saja. Tak reti penat punya budak. Tapi itu lagi bagus, sebabnya dia bercakap semua orang dengar sebab dia tak main bisik-bisik and cakap berdua-dua je dalam bilik. errrr~
"Berkawan lah selagi ada hati, bercintalah selagi ada yang sudi, bergembiralah selagi ada teman di sisi" correction, bergembiralah selagi ada Ajim di sisi. Bye!

notakaki: Next week saya final exam. Doakan saya dapat jawab dengan tenang tanpa gangguan makluk halus. HAHA.

No comments:

Awak click, ieda click balik oke?