Saturday, March 5, 2011

Buat duit dengan HEARTBEAT jum!!

Assalamualaikum.
Sebenarnya saya ni tak pernah join mana-mana pengiklanan pon. Almaklumlah saya budak baru belajar. Ala-ala budak sekolah rendah gitu ya. Setelah ramai yang mengenalkan, saya rasa macam agak berminat nak pasang HEARTBEAT ni. caranya sangat mudah! jum kita pasang ramai-ramai jum. Mula-mula korang klik kat iklan bawah nih.


klik yang atas nih taw!

Kalau dah klik saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih sebab kamu da sumbangkan RM0.04 untuk saya. Sekarang saya belom ada earning lagi sebab baru berjinak-jinak petang tadi. frst of all saya nak inform tutorial ni saya refer toturial CIK HUDA sebagai bukti.


wow! mane tak terpengaruh weh. Sila besarkan bijik mata dan tengok betoi-betoi. bagi yang dah join HB ni mesti la promote sikit kat kawan-kawan untuk join jugak. tak kena bayar pape pon. free registeration dan korang akan dapat manfaat. Mengikut Cik Huda ni la kan, HB ni tak de effect dengan Nuffnang pon.100% guarantee!! dh tanya Nuffnang direct pun!! no worries ok!! Heartbeat bukan competitor Nuffnang pun, sbb HB jual brg2 souvenir, bukan advertising company mcm Nuffnang or innity(pakcik hijau) etc.

Lets start yaw!
1) Clik Banner kat bawah ni

2) Click icon HEARTBEAT yang saya bulatkan tu


3) Click CREATE ACCOUNT dan isi semua maklumat yang diperlukan


4) Masukkan password email address then click i agree HeartsBeat's Term of services then click continue.

5) Then dah create account klik Join HB!Affiliate seperti kotak merah dibawah.

6) Klik Online Application (seperti yang ditunjukkan dibawah) then isi kesemua maklumat yang diperlukan




7) Masukkan maklumat mengenai Blog anda (seperti contoh borang dibawah)

8)  Pilih cara pembayaran yang hendak dibuat kepada anda...then klik continue

9) Klik My HB!Affiliate untuk mendapatkan code iklan heartBeat

10) Klik GET A CODE (seperti lampiran dibawah)

11) Copy Code2 yang anda kehendaki(bertanda merah bulat), ada 4 code untuk iklan Heartbeat (seperti lampiran yang bertanda kotak merah blah atas)--setaip code adalah unik/tak sama utk setiap member heartbeat tau (mcm nuffnang punya code gaklah)
12) Lepas dah dapat code tu korang tawu kan camne nak pasang? cam biasa la p kat Design > Add a Gadget > HTML/JavaScript > paste kan code yang korang dah dapat tadi > save. siap! drag and drop la kat mane yang korang suka ya. 

Notakaki: kalau korang da klik saya punya HB ni p jerit kat SHOUTMIX saya taw. senang saya nak klik kamu punya HB jugak! adil kan? and lagi satu, bole ja kalo nak copy tutorial nih. tapi inform saya and backlink taw. Selamat Mencuba!









4 comments:

SI MILLY'S said...

yeay! da join, tq dik!

ieda CUMA said...

sama2 kakak! kita min klik2 oke..

Unknown said...

adoi .. baru nak wat entri pasal tutorial niee ..

ieda CUMA said...

buat2... jum!

Awak click, ieda click balik oke?