Monday, January 10, 2011

"blOglist blOgger 2011"

Assalamualaikum.

saya dengan bangganya nak cakap la kan saya di tag oleh kawan baik saya nih jz_meant untuk join mende nih. terima kasih ye min. so, saya dengan berbesar hati menyambut seruan ini untuk join bloglist Cik Diana. kalo kamu nak join jugak sila godek SINI.

beliau seru untuk perkenalkan diri aw.
ehem,nama penuhnya Rohida Binti Razali. Umoq akan genap 21tahun pada tanggal 8 Mac ni. so sekarang bole dikategorikan sebagai 20 lah. masih study. taken Diploma in Hospitality Management. suka itu sebab all about service. suka cakap-cakap ngan orang. kenal-kenal mereka segala. ouh! asal penang lah. Bukit Mertajam oke. sila la kunjung kesana.


Cik Diana cakap letak header and describe.
haaah.. tataw nak cakap lah. sebab header yang amat buruk jika dipandang dengan mata kasar. tapi sangat bangga sebab saya cipta header sendiri weyh! pic lam header ni saya sendiri lah. "ieda CUMA?" for short its mean saya adalah saya. tak de orang lain yang bole jadi saya and saya juga tak suka jadi orang lain. ngeeee~ peace! oke, sal name of my blog? "proudtobeieda" sedia maklum la kot. maksudnya saya bangga la jadi diri saya. heeeeee...

tag cinta ati nih:

3 comments:

Cik Diana said...

salam kenal.. thanks cOz sudi jOin segmen..
thanks jgk cOz sudi kisah ttg header u..
ieda cuma.. sgt setuju... sy adlah sy.. ;)

ieda CUMA said...

salam kenai2 jugak... hehehe... sesama.. ngeeee~ malu2... ya2... sy adalah sy...

Cik Diana said...

:)

Awak click, ieda click balik oke?