Wednesday, December 22, 2010

Main tukaq-tukaq

Assalamualaikum.

kamu semua mesti ramai kawan kan? bagus-bagus. sila bangga dengan diri sendiri kalau kawan lebih dari sepuluh. sepuluh ja? macam sikit kan? hmmm.. seratus la. penah tak kamu-kamu semua bilang berapa ramai kamu-kamu punya kawan? yang pernah tu nampak sangat kawan kamu sikit. so, kamu dikategorikan sebagai kalah oke. bagi anda yang tidak mampu mengira berapa ramai kawan kamu, kamu harus bangga kerana kamu adalah pemenang. sebabnya kamu boleh dikategorikan sebagai seorang yang 'FRIENDLY'

tak salah kalau kita kumpul kawan ramai-ramai. dengan niat yang baik. InsyaAllah semuanya akan jadi baik-baik sahaja. boleh tukar-tukar pendapat segala. kongsi masalah segala. macam-macam la. tak tau nak habaq.

nak cita sal kelas semalam. cikgu Nana suruh cari group untuk buat presentation. dengan muka tak tau asal usul kejadian. saya bangun then p kat group yang tak penah-penah pulak saya sertai mereka. sebabnya saya join mereka adalah kerana nak try la bekerjasama dengan ahli-ahli yang agak tidak pernah saya sertai. then, ain pun ada jugak invite saya masuk group mereka. ternyata memang lah lain caranya dengan group-group yang pernah saya join sebelom ni. sudah belajar sesuatu dari itu.

macam biasa. *biasa ka? saya telah meng-offer-kan diri untuk menjadi tukang tulis.


vijay pulak nak jadi tukang search.


amir and kamil pulak nak jadi tukang deco kata mereka.


ain tukang komen


ainun tukang tengok dan snap pic. HAHA.


zack and jaja pula tukang bluetooth pe tah kat handphone.




semua ada kerja masing-masing. sangat cepat kerja itu siap. kami group yang ke-2 hantar kerja tu. haaiiih. sangat la hebat tak tau nak kata dah. kesimpulannya, best kalau kita tukar-tukar kawan. lain-lain pendapat. lain-lain cara dan juga gaya.

notakakitangan: best buat kerja dengan anda semua. happening! thanks a lot.






No comments:

Awak click, ieda click balik oke?