Tuesday, November 16, 2010

Final Exam VS Raya Aidiladha!

Assalamualaikum.

nampak dak apa tu? hah! anak dara ni tengah sedih taw tak? *sila anggukkan kepala untuk menunjukkan anda tawu. hmmm. tak tau camna nak cita. sangat sedih, amat sedih, teramat sedih larh! 

orang sibuk-sibuk kemas barang nak balik kampung tapi saya sibuk-sibuk baca buku nak exam. adusss.. tak bole la. nak nangis!!! ni first time raya ngan kawan-kawan. huh! tak dapat nak bayangkan la. belom raya da 80 kali call family. esok mungkin sejuta kali setengah la kot. tapi pape pun exam tu penting jugak untuk masa depan. tabah ida tabah.

study ye kawan-kawan. kita raya sama-sama taw!


tak paham kenapa muka dia ni yang nampak sedih. =(


mereka ni semua tak balik aw.


kesian kan? hmm.. apa bole buat. khamis da abis exam. so bole la nak balik penang. harap-harap ada la lebih-lebih daging korban yang disimpan untuk saya. 

tamau sedih-sedih tau kawan-kawan. kita raya sama-sama k. nanti kita bole berjaya sama-sama gak. saya tetap raya bersama yang tersayang. bukan family tersayang tapi kali ni kawan-kawan tersayang.

siti ada


ain ada

feza ada

eyka pun ada


yang ni confirm ada

kawan-kawan suma tamau sedih-sedih tau. kita jadikan raya kali ni yang paling bermakna bagi kita semua. ni semua pengorbanan jugak. 

untuk ayah: ayah jangan nangis macam ayah nangis waktu kakak tak balik raya dulu-dulu tau. ayah jugak yang cakap study betul-betul kalau nak berjaya. ya ayah, saya janji.

untuk mak : mak jangan la cakap "kalau ida ada mesti dia tolong mak" "kalau ida ada mesti dia makan paling banyak" . jangan cakap camtu tau. kalau saya tak da pun sama ja. saya tolong sebab saya balik sekali sekala ja. saya makan paling banyak sebab sejak form 1 saya duk hostel, so jarang-jarang makan masakan mak. sebab tu bila dapat peluang saya tak lepaskan. yang lain tu hari-hari da makan sebab tu depa makan sikit. depa pun tolong jugak, tapi mungkin mak nampak saya ja sebab saya la yang paling jarang tolong mak.


untuk semua sayang-sayang saya yang nun jauh d sana. nanti saya balik tau. doakan saya untuk final exam.

nota kaki: untuk sayang-sayang saya, saya sayang sayang-sayang saya sangat-sangat. tolong sayang saya jugak tau. =) 

*family saya,kawan-kawan saya, dan boyfie saya.



No comments:

Awak click, ieda click balik oke?